fereste bsres's profile

ارسال پیامک انبوه

کاندید مناسب مشتریان شما خواهان ارتباط پیامکی هستند. ارتباط با مشتریان از طریق پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک کاربردی تر است. وقتی مشتریان از طریق پیامک به کسب و کار شما نزدیک می شوند، آن را راحت تر از ایمیل و سایر روش های ارتباطی می یابند. زمانی که کسب و کار شما فعال تر است و دسترسی به آن آسان است، مشتریان و دسترسی بیشتری را به همراه خواهد داشت. همچنین رویکرد منطقی برای تعامل با مشتری و برنامه ریزی کمپین های توسعه نیز است. ✔️ نتیجه گیری: به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، پیام‌های متنی و صوتی می‌توانند به شما کمک کنند تا از نرخ‌های باز و پاسخ بالا، زمان‌های خواندن سریع و استفاده گسترده از تلفن هوشمند برای تعامل مؤثر با مخاطبان هدف خود استفاده کنید. پیام انبوه تبلیغاتی راهی آسان، مقیاس‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه برای تعامل با مخاطبان، اشتراک‌گذاری محتوا و پیشنهادات مفید و بازاریابی و تبلیغ خدمات شما است. اگر آماده شروع بازاریابی پیامکی هستید یا می‌خواهید بیشتر بدانید، کارشناسان سامانه پیامک لیمو اس ام اس در https://limosms.com/BulkSending هر آنچه را که می‌خواهید در مورد پیام‌های انبوه بدانید را توضیح می‌دهند.
پیامک LBS چیست؟
پیامک LBS یا همان ارسال پیامک بر اساس لوکیشن زنده افراد است.یعنی شما میتوانید مشخص کنید که ارسال پیامک دقیقا به یک خیابان خاصی که افراد از آنجا در حال گذر هستند ارسال شود. مثل زمانی که وارد شهر مشهد میشوید و از طرف حرم امام رضا برای شما پیامک خوش آمدگویی می آید. فرق پیامک LBS و پیامک BTS چیست؟ ✔️  پیامک LBS از دکل های همراه اول و برای مشترکین همراه اول ارسال میگردد پیامک های BTS از دکل های ایرانسل و برای مشترکین ایرانسل ✔️ پیامک LBS بصورت آنی و در لحظه اطلاعات را جمع آوری میکند یعنی همین لحظه در حال حال عبور از یک خیابان هستید اطلاعات شما دریافت می شود پیامک BTS اطلاعات و داده های خود را در یک ساعت خاص حدودا از ساعت 20 الی 2 بامداد جمع آوری میکند و بصورت در لحظه و آنی نمی باشد. ✔️ پیامک LBS قابلیت تفکیک جنسیت ، مدت حضور در یک مکان و منطقه ، رهگذر یا ساکن منطقه بودن،ارسال پیامک به لیست شماره های خاص واقع در یک منطقه را دارد.
تبلیغات انبوه پیامکی بازاریابی پیامکی انبوه راهی برای ارتباط با مخاطبان متنوع از طریق پلتفرم های پیامک و برنامه های پیام رسانی است. تبلیغات انبوه پیامکی، عمدتا برای کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود. پیام های کمپپین های تبلیغاتی می تواند شامل فروش عمومی یا پیام های فصلی و مناسبتی مانند فروش زمستانی یا روز مادر باشد. علاوه بر این، شما می توانید از پیامک های انبوه برای ارسال اطلاعات مهم برند یا شرکت استفاده کنید تا همیشه در ذهن مشتریان خود باشید. تبلیغات انبوه پیامکی چیست؟ هزینه ارسال پیام های انبوه اساساً بر اساس حجم و تعداد پیامک است و خدمات ارائه پیام و پنل در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس هزینه ی جداگانه ای ندارد و رایگان می باشد. شما می توانید با توجه به تعداد ارسالی های خود، پنل خود را شارژ کرده و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید. می‌توانید با ویژگی ‌های پیشرفته همانند ارسال پیامک صوتی و یا پیامک موقعیت مکانی زنده ( LBS پیامک ) هزینه‌های خود را افزایش دهید، اما پلتفرم پنل پیامک انبوه لیمو اس ام اس مقرون به صرفه تر است. ​​​​​​​

ارسال پیامک انبوه
Published:

ارسال پیامک انبوه

Published: